Sledi mi

četrtek, 3. marec 2011

Izboljšan uvod

So bili nekoč zlati časi, ko sem redno pisala in imela svoj blog. Ti časi so segali daleč nazaj v srednjo šolo. Pred davnimi časi. Pred štirimi leti. Ja, sploh ni tako daleč nazaj, toda zame je preteklo ogromno časa. Naenkrat nisem imela več časa zase in za svoj internetni kotiček, naenkrat nisem bila več prepoznavna, za kar sem si kriva čisto sama. Do nedavnega.


Že kar nekaj časa sem premišljevala, kako bi si spet ustvarila svoj blog, iskala po netu nekaj primernega zame, a nič ni izgledalo niti blizu temu, kar sem si jaz predstavljala kot preudaren, dober, seksi in zanimiv blog, ki bo pritegnil ne samo žensko populacijo, marveč tudi moško. Nekoč sem bila uspeša v tem. Vse dokler nisem srečala sošolke Tine, ki je začeka svoje objave v blogu, oziroma svoje bloge objavljat na fb-ju. Zamikalo me je in tudi sama se pogledala njene mojstrovine. Videla sem, da uporablja tale priročen spletni dnevnik, kjer me pač ne more nihče vreči z njega, saj je moj, samo moj, pod mojim gmailom.


Da ne bi preveč dolgotvezila, kar se pri meni zgodi, vendar si še noben ni upal tega pred mano izjavit, bom raje kar iskreno priznala da je ta prva objava poskusna, a bo vseeno zanimiva, saj sledijo sočni podatki Sente Domjan. Mene namreč :). Povedala vam bom nekaj več in vseeno nekaj malega o meni, toliko, da vas bo moj blog pritegnil. Ampak, moj opis se ne bo začel, živim tam pa tam, obiskovala sem to in to srednjo šolo, sedaj sem to in blablabla... to je dolgotvezenje! Jaz bom začela kar pri tem: veliko je različnih ljudi na svetu in čeprav sem prepričana, da poznam vsakega, ki ga pogledam v oči, ugotovim, da so oči le farsa in fasada. Oči so brlog, ki ne pustijo izdat, kateri medved spi v njem. Če ste kaj pametni in znate razmišljati s svojo glavo, kar je point celega mojega "spletnega dnevnika" ali bloga, potem boste ugotovili, da sem vam skozi vrstice povedala pravzaprav VSE o meni. Moto? Če hočeš uspeti, se moraš pač boriti za svoje pravice in biti nadležen, sebičen, "malodobrotnež" pa boš prilezel visoko, tja kamor si želiš. Uresniči svoje sanje, toda uresniči jih taktično, borbeno in previdno, kajti na vsakem koraku prežijo za teboj lopovi. Torej, moto? Pravzaprav ga nimam, vse to, kar govorim(o), so zame le neke vrste pregovori oz. nasveti, kako uspeti v življenju in doseči harmonijo, pravi moto je tisti, ki ga ni in je venomer prisoten pri tebi. Je različen.


Senta Domjan, vaša pisateljica za VAS, ki vam bo odprla nov pogled na svet, predstavljen skozi moje prste (oči) in, ki vas bo pripravila do tega, da se boste ne vede borili zase in omogočili svoje sanje.

Ni komentarjev:

Objavite komentar