Sledi mi

torek, 25. november 2014

Je res tako težko spremeniti moškega?

Moškega je skorajda nemogoče spremeniti. Oni imajo ustaljene navade, habituse bi lahko rekli že temu, so arogantni v svoji družbi, se radi šopirijo in nikakor jih ne silimo, da se bodo v družbi obnašali po naše. Vse tiste, ki verjamete v to, da se moški lahko spremeni - pozabite. Tisto navidezno lažno spremenjenost, ki pa daje, je pa zato, da bi lahko me utihnile. In da smo na tak način zadovolj(e)ne. 

Na sploh pa je težko spremeniti tistega, ki je doživel kakšno razočaranje. Ki ga je okrnila kakšna prasica ali pa si je to popolnoma zaslužil. V vsakem primeru se moški naredi žrtvo in, verjemite mi, on izpade bedak. Moški bi moral še vedno veljati za močnega, neodvisnega žrebca, ki ga prav nič ne more vreči iz tira. vendar se mi zdi, da ga ženske prehitevamo po levi. Postale smo tako močne in neodvisne, da nas prav nihče in NOBEN ne more vreči iz tira. Me samo stopimo naprej ali po možnosti pohodimo tisti problem, ki se nam je pojavil pred lepimi čevlji. Moški navidezno stopijo naprej. V bistvu pa so obtičali z eno dvignjeno nogo v zraku in so o v razkoraku. 

Kajti ko spoznajo neko novo dekle, je ona tista, ki bo trpela skupno prihodnost. Moški enostavno ne vidijo izhoda, tudi ko sveti na koncu tunela. Mislijo, da bo vse enako, dokler ne mine veliko veliko časa. Ima še katera čas danes? Tudi tu je vprašanje, ki ga je težko odgovoriti. Zakaj si enostavno več ne vzamemo časa za zvezo ali za "wannabe" spoznavanje tipa. Če si lahko vzamemo čas za druge stvari, bi si lahko tudi za to, da se moški dokaže, da nas je vreden. Vendar smo preveč okupirane z mislijo na preživetje in karierno zgledavost, da bi imele čas še za spoznavanje nekoga. Ali pa je moški kriv, ker prehitro sili v posteljo? 

Potem se počutimo izkoriščene in kot nedolžne ovčice obrite do golega. Daj, pozabi na to sranje! Seks je seks in če je bil za eno noč, je bil za eno noč. To ni nič takšnega. Reci temu "poletna avantura" (tudi če se je zgodilo pozimi) in pojdi naprej. Vendar ne pozabi gledati naprej. In ne išči. Pa vendar, ko se bo pred tabo znašel moški, ki bo ponavljal določene napake - nikar se ne trudi, da se bo spremenil. Oni živijo tako - take it or leave it! 

Mislim, da bomo tudi me začele živeti po tem vzorcu obnašanja - sem takšna kakšna sem. Spremenijo se lahko samo letni časi in barve zelenja, pa še to zaradi čiste naravne kemije. Moški pa se je že preveč oddaljil od narave, da bi se lahko spreminjal in prilagajal. Z ženskami pa je tako, ker smo preveč prilagodljive, mislimo, da se morajo tudi moški prilagajati Stopi na realna tla! Moški se ne bo prilagajal. Ne v vsem. Zato se tudi me nehajmo. Če bomo samo živele, bo že zadosti. 

A ob vsem tem se sprašujem, zakaj je ženska sposobna preseči vse svoje možnosti, stopiti onkraj svoje duše in storiti vse kar je potrebno, da bo zveza trajala, moški pa to ne skrbi? Nekaj tega lahko storijo tudi oni. Nekaj, da pokažejo, da se vsaj malo trudijo. In ko se najde takšen moški, ki bo to pokazal, mu daj šanso. Mogoče je pravi.

2 komentarja:

  1. Ob vsen ten feminističnon bulšite man občütek ka si lezbijka :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Verjemi, nisem! :D Si me pa nasmejal :D Od kdaj pa so feministke lezbijke? Če pa se počutiš ogroženega, preberi moj blog še enkrat. Mogoče boš ugotovil, da ne kritiziram samo ženske.

    OdgovoriIzbriši